اجاره سردخانه میوه


مجموعه انبار مرکز ، با هدف تامین بازار سردخانه ها و در راستای اجاره ی کانتینرها به عنوان انبار ، تصمیم به ایجاد سردخانه های سیار و ثابتی گرفت که از طریق کانتینرهای یخچالی پدید آمدند.
کانتینر یخچالی : به قطع ، دلیل اصلی تولید و عرضه کانتینرها بحث های ترانزیتی و انتقال اجناس از طریق مسیرهای عبوری بالاخص مسیرهای دریایی بود ، بعد از گذر زمان و پیشرفت صنعت ترانزیت بین المللی و لزوم ایجاد دهکده جهانی ، نیازها به سمتی پیش رقت تا مواد غذایی و خوراکی ها هم به کشورهای مختلف صادر شود ، اما به علت فاسد شدنی بودن مواد خوراکی مجبور به تغییرات ساختاری کانتینرها شدند که این تغییرات منجر به پدید آمدن کانتینرهای یخچالی شد. کانتینرهای یخچالی در سایزهای 20 فوت و 40 فوت استاندارد بوده که با اضافه شدن کمپرسور و موتور های سه فاز عملیات خنک سازی داخل کانتینر را انجام میدهند و همچنین بدنه فلزی داخلی به این فرایند کمک میکند. در بحث اجاره کانتینرها به عنوان انبار ، بهره گیری مفیدی بود که از کانتینرهای دست دوم گرفته شد ، همین روش را برای کانتینرهای یخچالی پیش گرفتیم و انبارهای سردخانه ای را پدید آوردیم.
سردخانه ثابت و سیار : کانتینرهای یخچالی به دلیل قابلیت جابجایی ، ایجاد سردخانه های متحرکی را کرده اند . به این ترتیب مشتریان میتوانند یا این سردخانه ها را در محل مجموعه ما ، یا در محل خود اجاره کنند و یا در صورتیکه نیاز به زمان طولانی مدت استفاده از این کانتینرها را دارند اقدام به خرید کنند.
یکی از کاربردهای کانتینرهای یخچالی ایجاد سردخانه میوه میباشد این اتاق های یخچالی ( یخچالدار ) ، مناسب نگهداری میوه ( سردخانه سیب / سردخانه پرتقال / سردخانه انبه / سردخانه انار ) و سردخانه مواد خوراکی و غذایی ( مثل سرخانه سیب زمینی / سردخانه پیاز / سردخانه خرما ) و همچنین سردخانه گوشت و مرغ و دارو و گل و گیاه و سبزیجات است. این کانکس های سردخانه ای اختصاصی بوده و در هر زمان دلخواه امکان مراجعه دارید . سیار بودن سردخانه و همچنین ارزان بودن قیمت اجاره آنها یکی دیگر از مزایای این مدل سردخانه ها میباشد.