انبار ارزان قیمت


انبار مرکز به عنوان یکی از زیر مجموعه های ، انبار کانتینری تهران دپو با ارائه کانتینرهای بیست فوت و چهل فوت دست دوم ثابت در محل و با قرارگیری در یکی از بهترین موقعیت های شهری ، انبار ارزان قیمتی را پدید آورده تا برای اقشار مختلف جامعه قابل استفاده باشد.
پارامترهای متفاوتی بر قیمت انبارها تاثیر میگذارند از جمله :
اندازه انبار ( متراژ و مساحت مفیدی که انبار در اختیار می‌گذارد ) : در کانتینرها اندازه ها تقریبا کوچک هستند و قیمت تمام شده اجاره را کاهش میدهند . کانتینرهای 10 فوتی معادل انبار 6 متری ، کانتینرهای 20 فوتی معادل انبار 15 متری و نهایتا کانتینرهای 40 فوتی معادل انبار 30 متری میباشند.
نوع انبار ( از قبیل فضای بسته ، سوله و کانتینر و …. ) : که در بین همه مدل ها کانتینرها به صرفه ترین هستند و این در حالی است که بیشترین امنیت را دارا بوده و به نوعی میتوان گفت انبار شخصی و اختصاصی شما هستند.
آپشن های انبار : پارامترهای مختلف زیادی به عنوان خدمات اضافی انبارها وجود دارد که در روش های سنتی هزینه های گزافی را به قیمت بهای تمام شده اجاره اضافه میکنند. در مجموعه انبار مرکز انواع خدمات انبارداری مناسب مشتریان محترم با کمترین هزینه ها ارائه میگردد.
موقعیت انبار در شهر : مجموعه انبارهای کانتینری تهران دپو ، در یکی از بهترین مناطق شهری از نظر دسترسی ساده قرار گرفته و با این حال جهت رفاه حال مشتریان محرتم ، تغییری در تعرفه های عرف اجاره انبارهای کانتینری خود حاصل نکرده است.
یکی از مهم ترین فاکتور هایی که مشتریان انبارهای کانتینری مد نظر دارند بحث “قیمت و به صرفه بودن هزینه های انبار کردن” می‌باشد. انبار کانتینری با توجه به ویژگی هایی که دارد از نظر قیمتی بسیار به صرفه بوده و آن را تبدیل به یک انبار ارزان قیمت کرده است.

انبار ارزان