سردخانه بالا/زیر صفر


مجموعه انبار مرکز ، با هدف تامين بازار سردخانه ها و در راستاي اجاره ي کانتينرها به عنوان انبار ، تصميم به ايجاد سردخانه هاي سيار و ثابتي گرفت که از طريق کانتينرهاي يخچالي پديد آمدند.

سردخانه های زیر صفر چیست ؟

سردخانه های زیر صفر یا below zero refrigerators جهت انواع محصولاتی که نیازمند نگهداری در شرایط انجماد هستند استفاده میگردد. محصولات پروتئینی و فاسد شدنی و حتی برخی از میوه جات. درجه ی حرارت اینگونه سردخانه ها گاهی به ۳۲ درجه زیر صفر نیز می رسد.

چه محصولاتی را در سردخانه های زیر صفر نگهداری می‌کنیم ؟

محصولاتی که نیاز به نگهداری در شرایط انجام دارند مانند انواع بستنی، کره، همبرگرهای آماده، پنیر پیتزا و غیره از این قبیلند. همچنین مواد پروتویینی شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی از دیگر محصولاتی هستند که لازم است در سردخانه زیر صفر نگهداری شوند. برخی میوه ها مانند خرما نیز در این گونه سردخانه ها نگهداری می گردند. به طور کل بسیاری از مواد فاسد شدنی قابلیت انبار کردن در سردخانه های زیر صفر را دارند.

انواع سردخانه های زیر صفر ؟

از منظر ابعادی می توان سردخانه های زیر صفر را اینگونه تقسیم نمود:
– سردخانه های زیرصفر متحرک
– سردخانه های زیر صفر کانکسی که به آنها Walk-In Coolers نیز گفته می شود.
– سوله های سردخانه دار زیر صفر یا Refrigeration Warehouse
ما در مجموعه انبار مرکز با اجاره کانتینرهای یخچالی سردخانه های کانکسی زیر صفری را پدید آورده ایم تا بخشی از نیاز این بازار را با ساده ترین راه و ارزان ترین قیمت فراهم کرده باشیم . شما همچنین میتوانید با اجاره این اتاق های یخچالدار و حمل به محل دلخواه از سردخانه متحرک این مجموعه نیز استفاده کنید.

اطلاعاتی درباره سردخانه های بالای صفر :

این نوع سردخانه ها دارای گستره دمایی 5- تا 15+ بوده و جهت نگهداری انواع مختلف محصولات نظیر میوه، سبزیجات، لبنیات، مواد اولیه غذایی و … به کار می رود. سردخانه های بالای صفر در ظرفیت های مختلف ساخته می شوند . رطوبت زنی مناسب، نگهداری دما در یک محدوده ثابت و تخلیه گازهای حاصل از تنفس میوه ها از پارامترهای بسیار مهم در سردخانه های بالای صفر می باشد.

سردخانه زیر صفر