انبار برای وسایل منزل


 انبار مرکز به عنوان یکی از زیر مجموعه های ، انبار کانتینری تهران دپو با دارا بودن تعدادی زیادی کانتینر مستقر در محل ، انبارهای 15 . 30 متری متعددی را ساخته که فضای مناسبی را برای انبار وسایل منزل به وجود آورده است. این انبارها توسط کانتینرهای بیست فوت و چهل فوتی که در کنار هم و در دو طبقه قرار گرفتند بوجود آمده است که محلی مناسب برای نگهداری وسایل و لوازم منزل میباشد. عموما افرادی که نیار به انبار موقت برای نگهداری این وسایل خانگی دارند از کانتینرهای ردیف اول استفاده میکنندو افرادی همچون مهاجرین که نیاز به زمان طولانی تری برای نگهداری وسایل خود دارند از کانتینرهای ردیف بالا ( طبقه دوم ) استفاده مینمایند.
در گذشته به دلایل مشکلاتی که انبارداری سنتی داشت امکان اجاره انبار برای شهروندان عادی وجود داشت ، ولی کانتینرها این فرصت را با ساده ترین راه و ارزان ترین قیمت فراهم کردند تا افرادی که نیاز ضروری به محلی برای نگهداری وسایل منزل خود دارند از آن بهره ببرند . به علاوه انبارهای کانتینری ارزان ترین و امن ترین محیط برای نگهداری انواع کالا و اسباب و اثاثیه شما میباشد ، انبارهایی که ضد زلزله، رطوبت و گرد غبار هستند و برای شما خیالی آسوده را به ارمغان می‌آورند.
سابقه طولانی و درخشان مجموعه تهران دپو در بحث انبارداری ، تحت ضمانت بانک صادرات بودن ، زیر پوشش بیمه آسیا قرار گرفتن ، حفاظت 24 ساعته ( دوربین ، دزدگیر ، نگهبان انسانی و حیوانی ) و ….. دلایل موجه دیگری است که اعتماد شهروندان ، صاحبان مشاغل ، شرکت های بزرگ تولیدی و پخش و سازمانهای دولتی را به خود جلب کرده است.

شما نیز اگر بنا به دلایلی از قبیل تعمیرات و بازسازی و نوسازی خانه و منزل خود یا پیدا کردن محلی تازه و مناسب به یک محل موقت جهت دپو کردن وسایل منزل خود دارید با ما تماس بگیرید :

021-76782284
0912-3080040
0919-0971684