اجاره انبار کالا در تهران


انبار مرکز به عنوان یکی از زیر مجموعه های ، انبار کانتینری تهران دپو با ربع قرن سابقه ارائه خدمات انبارداری ، اقدام به اجاره کانتینرهای شخصی خود در جهت استفاده به عنوان انبار کالا کرده است . ایجاد انبار توسط کانتینر شیوه ی نوینی است که در کشورهای پیشرفته دنیا و در کلانشهرها هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
انبارهای کانتینری با الگو برداری از صندوق امانات بانکی این امکان را به شما می دهد که بصورت شخصی یک انبار اختصاصی موقت یا طولانی مدت داشته باشید و در هر زمان که لازم بود به انبار سر بزنید و به وسایل داخل آن اضافه نموده و یا از آن بردارید و درب کانتینر اختصاصی خود را شخصا قفل و پلمپ نموده و کلید آن را نزد خود نگه دارید.
این انبارها شرایطی ایده آل را برای صاحبان مشاغل و کالاهای تجاری و بازرگانی ، وارد کننده و صادرکننده ها و مشاغل خاصی که نیاز به نگهداری محصولات و کالاهای خود تا زمان مناسب عرضه را دارند ، فراهم کرده است .
از مزیت هایی که باعث میشود برای نگهداری کالا و محصولات از کانتینرها استفاده کرد ، به شرح زیر است : اصولا در انبارهای سنتی و بزرگ که به صورت عمومی اجاره میدهند همه روزه پذیرای افراد زیادی در فضاهای مُشای خود می باشند که این امر راه را برای سوء استفاده سود جویان هموار کرده و احتمال سرقت از این اماکن را افزایش داده است ولی در انبارهای کانتینری هر کانتینر که در فضای عمومی محوطه بوده به یک شخص اجاره داده میشود و آن شخص مالک کانتینر بوده و خود درب آن را قفل میکند و هیچکس نمیتواند به وسایل داخل آن دسترسی داشته باشد.
موارد بسیاری هستند که از برای نگهداری از آنها از کانتینرها استفاده میکنیم :
صاحبان کالاهای تجاری از زمان ورود این کالاها به کشور تا عرضه به بازار ، به مکانی به عنوان انبار موقت برای نگهداری از این کالاها احتیاج دارند و در این شرایط کانتینرهای ارائه شده از سوی شرکت های معتبر می تواند بهترین انتخاب باشد.
استفاده از تجهیزات اداری با توجه به شرایط کاری مختلفی که به وجود می آید، ضروری بوده و ممکن است گاهی حتی به شکل موقت به این تجهیزات نیاز داشته باشید. در نظر گرفتن مکانی مناسب برای نگهداری از تجهیزات اداری آن هم به شکلی موقت ، می تواند به تسریع روند کارهای شما کمک کرده و از این بابت نگرانی خاصی نداشته باشید.
فروشگاه های لوازم التحریر به ویژه در هنگام بازگشایی مدارس و فرا رسیدن سال تحصیلی جدید با حجم زیادی از انواع لوازم التحریر رو به رو می شوند که گاه نگهداری از همه آنها در مغازه امکان پذیر نیست و نیاز به مکانی موقت برای انبار کردن این لوازم می تواند دغدغه های ذهنی شما را کاهش داده و تا زمان عرضه آنها به مشتری با خاطری آسوده از آنها نگهداری کنید.
از آنجایی که لباس های مختلف با توجه به فصل، تغییر می کنند؛ ارائه پوشاک متناسب با فصل برای فروشگاه های عرضه لباس از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانند نیاز مشتریان را به شکلی مناسب برآورده کنند. در این میان اجاره انبارهای موقت برای نگهداری از لباس ها تا زمان عرضه آنها به مشتری ، به خصوص در ایامی مانند روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به سال نو که تقاضا بیشتر می شود، به شما عزیزان کمک خواهد کرد تا پوشاک مناسب برای مشتریان خود را به خوبی تامین کنید.
یکی از نگرانی های خانواده ها به خصوص دختر خانم ها در هنگام دوران نامزدی تا قبل از برگزاری مراسم عروسی ، تکمیل جهیزیه و قرار دادن آنها در مکانی ایمن و مرتب است که این روزها با توجه به زندگی آپارتمان نشینی و کمبود فضا ، تا حد زیادی دغدغه ساز شده است.